2013. augusztus 20., kedd

NEGYEDIK RÉSZ.

(most már minden részhez írok, egy hozzá illő idézetet.)

"Az élet olyan mint egy tükör, ha mosolyogsz vissza mosolyog rád."

*Jess szemszöge*
"Remélem a szüleim most büszkék lennének rám, ha most itt lennének."
Miután Jenni és Louis elmentek vacsorázni, mi Zay-el és Alex-al itthon csináltunk egy kis könnyet vacsorát. Én csináltam egy kis salátát, Zayn sütött sajttal töltött csirkemellet és sült krumplit Alex meg csak nézett. Fél órán belül elkészültünk, és le ültünk vacsorázni. Alex még bébi ételt eszik, szóval őt meg etettem, aztán leültem enni én is. 
-Szerelmem, én majd megyek lefektetem Alex-t.-szóltam.
-Oké szívem.-mosolygott rám, mint egy angyal.
Annyira szeretem Zayn-t, és csak az enyém. Soha nem engedem el, nem hagyom, hogy bárki vagy bármi közénk álljon. Ő életem szerelme. Soha nem éreztem még így fiú iránt. És igen úgy becézem, hogy szerelmem nem úgy, hogy életem. Mert az életem egyszer véget ér, de iránta a szerelmem sosem. Nos, miután meg vacsoráztunk Zayn felment a szobámba tv-ni, én meg elaltattam Alex-t. Nagyon hamar el szokott aludni Alex de  most valamiért nem akart el aludni. Fél órán keresztül altattam. Bementem a szobámba és láttam, hogy Zayn el aludt. Olyan aranyosan aludt. Gyorsan átöltöztem, kikapcsoltam a tv-t és oda bújtam mellé. Egy gyors puszit leheltem az arára, majd én is el aludtam.

*Jenni szemszöge*
Miután Louis-al elmentünk egy gyönyörű étterembe, leültünk egy asztalhoz és így szólt:
-Jenni. Én tényleg komolyan gondoltam ezt a kapcsolatot. Remélem te is. Sokan vertek már át, de látom, hogy te már vagy. Bízok benned. Szeretlek.!
-Lou, én is komolyan gondoltam. És nem verlek át. Soha nem tudnálak meg csalni, vagy kihasználni. Én is szeretlek.!
És egy lágy, de szenvedélyes csókot hintett az ajkamra. Tényleg nagyon szeretem Louis-t.!
Jött a pincér és felvette a rendelésünket. Én egy görög salátát kértem, mivel vegetáriánus vagyok. Louis meg Bolognai spagettit rendelt. Gyorsan kiszaladtam a mosdóba, felraktam egy kis alapozót, meg igazítottam a hajam és vissza mentem Louis-hoz. Már kihozták a vacsoránkat így neki álltunk enni, és nagyokat beszélgettünk közben. Annyira boldog ez a Louis, olyan vicces. Alig bírtam enni a röhögéstől. S mind eközben egy kis vers pattant ki a fejemből, ami így szól:
"Azt a percet feledni nem tudom, mikor édes csókod égett az ajkamon, karomba fűztelek, arcom tűzben égett, éreztem, hogy szeretsz és én is szeretlek téged." 
Vacsora után még sétáltunk egy kicsit a városban, aztán haza mentünk.Louis gyorsan és halkan elment lefürdött, én addig kerestem neki valami alvó ruhát. Végül az egyik fekete rövidnadrágomnál döntöttem és egy nagyobb pólónál. Ki jött Lou egy szál boxerban, de csak a nadrágot vette fel. Aztán bementem a fürdőbe át öltözni, de úgy döntöttem hogy rövidnadrágban és melltartóban alszok mivel nagyon meleg volt. Kint esett az eső. Bent meg meg lehetett gyúlni olyan meleg van. Amint vissza mentem a szobámba, Lou ott várt. Oda mentem mellé, és Lou egyből letepert és heves csókolózásba kezdtünk.
Aztán  kezdett tapogatni és le állítottam.
-Lou én még nem akarom.!-szóltam.
-Ne haragudj. Ha nem akarod akkor ne csináljuk.-szólt Lou.-Akkor feküdjünk le aludni.
Egy puszit lehet a homlokomra és így szólt:
-Jó éjt szépségem.! 
-Neked is kicsim.-válaszoltam.
És lefeküdtünk aludni mi is.

~Reggel~
*Jess szemszöge*
Reggel mikor felkeltem Zayn nem volt mellettem. Meg ijedtem. El kezdett folyni a szememből a könny. le indultam, hogy meg keressem. Kerestem a fürdőszobában. Kerestem Jenniéknél, de ők még aludtak. Kerestem Alex szobájában. Kerestem a nappaliban. Aztán a konyhában és megláttam, hogy Zayn reggelit csinál. Oda sompolyogtam mellé, Zayn rám nézett és így szólt:
-Jó reggelt kicsim. Remélem éhes vagy.
-Jó reggelt. Kicsit.-válaszoltam.
Erre Zayn megcsókolt, és utána mélyen a szemembe nézett és így szólt:
-Mi a baj? Miért sírtál?
-Azt hittem, hogy elmentél..
-Dehogy mentem el. De butus vagy. Sose hagynálak csak így itt.
Aztán meg ölelt és a fülembe súgta, hogy "Szeretlek".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ez a rész rövidebb lett egy kicsivel.
300+ látogató után jön a következő rész.!:)

2 megjegyzés: