2013. augusztus 18., vasárnap

HARMADIK RÉSZ



 *Jess szemszöge*
"Annyira boldog vagyok. Azt hiszem megszerettem Zaynt."
Mikor oda értünk a lakásunkhoz, kiszálltunk a kocsiból és be mentünk. Nem volt a legszebb rend, nem is vagyok büszke rá, hogy ezt látják a fiúk, de meg látszik egyedül nevelünk egy 8 hónapos kisfiút. Remélem, a fiúk nem hiszik azt, hogy az én gyerekem, vagy a Jenni-é. El kéne nekik mondani, hogy mi történt.... De nem szeretek erről beszélni. Bementünk a konyhába, Jenni csinált mindenkinek egy forrócsokit. Jenni forrócsokija a legfinomabb a világon, bárki bármit mond. Közben megcsörrent a telefonom.
-Hallo.-szóltam bele picit halkan.
-Hallo, Joe vagyok. Jess-t keresem.-felelt.
-Ohh, szia Joe, fel sem ismertem a hangod. Hogy vagy?-kérdeztem.
-Jól vagyok, de most nem is ez a fontos. Nagyon sürgősen kéne csinálni pár új port fóliót. Sajnos többi már nagyon régi. Beszéltem pár nagyon jó fotóssal, és a legjobbat választottam neked. Csak egy minél hamarabbi időpontot kéne választanod.
-Figyelj Joe, ez olyan hamar jött, még ruhákat se vettem. 
-Az nem baj majd szólunk egy stylisnak.-mondta Joe.-Lehetőleg, holnap kéne meg rendezni a fotózást.
-Akkor szerezz egy sminkest, egy fodrászt és valakit aki vigyáz a kisöcsémre.Rendben?
-Persze Jess, bármi amit csak kér az én szépségem.
-Ezt már szeretem Joe.-mondtam elégedett hangon.
-Szia csajszi, pihend ki magad. Holnap 10kor találkozunk a stúdióban.-mondta Joe.
-Oké, Szia puszi.
Nagyon jó, holnap fotózás... Sose vittem magammal az öcsémet, mert mikor fotózásom volt eddig mindig Jenni vigyázott rá, de holnap én vagyok a soros... Amugy Joe az én menedzserem. Ő rendezi a fotózásokat stb. 
Itt egy kép az utolsó fotózásomról:

Miután leraktam a telefont, vissza mentem a konyhába, és láttam, hogy jól érzik magukat a fiúk. Mikor Jenni meglátott megszólalt:
-Gyere Lou, körbe vezetlek a házban.
-Oké.-válaszolt.
Hirtelen a szívem, gyorsabban vert mint bármikor. Oda ültem Zayn mellé, és csak bámultunk egy másra. Én néztem a két szép gyönyörű barna szemét, ő meg nézett engem. Ez a pillanat csodálatos volt. Azt hiszem elrabolta a szívemet Zayn. De ő nem is közeledik soha felém, még csak nem is célozgat... Semmi... Reménytelen az egész. Lehet nem is tetszem neki.. Meg kéne valahogy tudakolni... 
-Zayn, menjünk fel az emeletre, és ott beszélgetünk.-szólalt meg egy hang belőlem.
-Oké.-válaszolt.
-Még felviszem Alexot, Jenniékhez, mivel ma Jenni a soros.
-Oké csajszi.-mondta Zayn, és rám kacsintott.
Úr isten de cuki volt.Annyira aranyos.
Gyorsan felvittem Alexot Jenniékhez, és Zaynel bementünk a szobámba. Leültünk az ágyra és hosszasan beszélgettünk. Nagyon sokat mesélt a koncertjeiről, és a barátairól. A családjáról is mondott egy pár dolgot. Aztán én is elmeséltem, hogy mióta vagyok modell, hogyan-s mint kezdtem el ezt a szakmát. Utána nagy nehezen elmeséltem neki, hogy a szüleink meghaltak 2 hónapja egy autó balesetben é,s hogy most mi neveljük Jennivel Alexot.

*Jenni szemszöge*
Mikor elhívtam Lou-t egyből a szobámba mentünk, leültünk és beszélgettünk. Nagyon meg lepő volt... Azt hitte, hogy az én gyerekem Alex. Aztán elmeséltem neki mindent. Ki derült, hogy mint a ketten szinglik vagyunk. Ez csodálatos. Még lehet, hogy lesz esélyem együtt lenni Louissal. Annyira meg szerettem, annyira aranyos. Soha nem éreztem még senki iránt így.
-És hova jársz suliba?-kérdezte Lou.
-Nem járok iskolába. Ott hagytam, hogy tudjak dolgozni, hogy legyen miből megélnünk.
-Értem, ez csodálatos. És a nővéred is dolgozik?
-Igen. Ő is dolgozik. Ha nem modellkedik, akkor egy iskolában tanít, ha pedig nem tanít akkor személyi edző egy konditeremben.
-Ez remek. Imádok konditerembe járni. De sokkal jobban szeretek szörfözni vagy úszni.
-Komolyan?-kérdeztem meglepődve.-Én is imádok úszni és szörfözni.
A beszélgetés végére ki derült, hogy szinte ugyan azokat a dolgokat szeretjük. Már fél 5 volt, és Louis kezdett készülődni, amikor egy váratlan pillanatban megcsókolt. Úr isten, milyen jól csókol, azok a puha ajkak, az a finom csók. Istenem de szeretem. 
-Most már a tiéd vagyok, tetőtől talpig. Ha szeretsz mondjad, ha nem szeretsz akkor hát elmegyek.-szólalt meg Louis.
-Lou... Nagyon szeretlek.!-mondtam, és apró csókot leheltem a puha ajkaira.
Csodálatos pillanat. Louis elhívott vacsorázni így gyorsan elmentem lefürdeni. De fürdés közben si csak rá tudtam gondolni.Annyira boldog voltam. A kád televolt habbal, így elkezdtem egy kicsit szórakozni.
*Jess szemszöge*
Zayn meg kért, hogy legyek a barátnője. Ez olyan hirtelen jött, azt se tudtam, hogy mit válaszoljak. De persze, hogy igent mondtam. Ő életem szerelme, nem hagyom hogy bárki közénk álljon. Holnap elkísér a fotózásra is, így ő fog vigyázni Alexra. Remélem, hogy fog bírni vele. Nem nagyon ismeri még, hogy milyen tud lenni, néha az öcsém. Remélem, hogy most nem kell festeni a hajam. Az egyik fotózásomon, többször átfestették a hajam. Utána meg alig tudtam leszívatni a festéket róla. Fotózás után, elkísérem Zayn-t a tetkó szalonba, egy új tetkót akar felvarratni a kezére. Nem értem minek, így is van elég rajta de ő tudja. Én így is úgy is imádni fogom. Kaptam egy sms-t Joetól. A áll benne, hogy a fotózás egy jótékonysági fotózás lesz-e, a rákos kisgyerekeknek és, hogy ezért most a fotózás pénz felét kapom csak meg és, hogy nem-e baj. Gyorsan válaszoltam Joe-nak, hogy nem baj, örömmel csinálom, ha azok a kisgyerekek legalább boldogak lesznek. Ha nem is nagyon, akkor csak egy kicsit. Azt hiszem, én elértem amit el akartam. A jó úton járok, a siker felé.  Remélem a szüleim most büszkék lennének rám, ha most itt lennének.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A következő rész csak 200+ látogató után lesz.!
Szóval osszátok meg a blogot.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése