2013. augusztus 17., szombat

MÁSODIK RÉSZ.



*Jessi szemszöge*

"Ez hihetetlen, így itt hagytak... Egy cetlit hagytak... Nem tudtak volna várni, 2 percet se... Vajon minden lánnyal ezt csináljak? Vagy csak minket akartak palira venni..Sőtt, lehet még a telefon szám, és a lakcím is kamu..."
Szóval meg ittuk a kávénkat, és elmentünk vásárolni. Jenni nagyon le volt törve, hogy így itt hagytak a fiúk, látszik rajta, hogy nagyon tetszik neki Louis. De szerintem csak játszanak velünk. Nem biztos, ez csak egy feltételezés. (remélem) De szinte semmit nem tudunk rólunk. Azt se, hogy hány évesek, azt se hogy van-e egyáltalán barátnőjük, vagy lehet, hogy nem is akarnak tőlünk semmit, maximum csak barátságot. Nem tudom, Jenni se tudja, Senki nem tudja. Miközben elindultunk a kávézóból nagy csend volt köztünk. Senki nem szólt senkihez. Ez nagyon furcsa, mivel Jenni nagyon szeret beszélgetni. Néha még sokat is beszél. 10 perc néma csönd után így szóltam:
-Mi a baj Jenni? Nem szólsz hozzám egy szót se. Tán haragszol rám?
-Dehogy haragszok.-szólt.- Csak rosszul esett, hogy otthagytak a fiúk, pedig mondtam nekik, hogy ne menjenek sehova, de még is elmentek. Lehet, hogy a barátnőjükhöz mentek...
-Hát én sem tudom. Nekem is rosszul esett, de kit érdekel?! Nem is ismerjük őket. Lehet, hogy csak fogadásból csinálták.
Ekkor Jenni úgy rám nézett mint  aki a szemével meg tudott volna ölni. Nem értem miért ilyen fontos neki ez a dolog. Bár Zayn... Úr isten Zayn, annyira aranyos, meg tökéletes. A gyönyörű barna szemeiről ne is beszéljünk. A haja, a szeme, az arca, a teste, a sok tetoválása szóval mindene tökéletes.



Azt hiszem, hogy... NEM! Nem lehet, hogy szerelmes legyek belé, hisz nem is ismerem.De ilyet még nem éreztem. Ennyi idő alatt. Azt hiszem ezt úgy nevezik, hogy szerelem első látásra. Na vissza a valóságba. Jenni még mindig nem szól egy szót sem.
-Jenni, légyszives szólalj már meg.-mondtam, szomorú hangon.
-Jó, de na.. Tudod, hogy engem nem sok pasi keres fel, és ez annyira hirtelen jött.- felelte Jenni.
-Tudom. De figyelj, ha meg ígérem neked, hogy este felhívjuk őket jobb kedved lesz?
-Igen.!
-Akkor most már mosolyogni.
És meg öleltem.Nagyon szeretem a hugomat. Annyi mindent köszönhetek neki. Mindig idáig miatta tartottam ki. Ha ő nem lenne, már rég fel adtam volna mindent. Nagyon sok terhet le vesz a vállamról.
-Na de siessünk, mindjárt 1 óra és még Alexért is el kell mennünk.-mondta.
-Oké.-válaszoltam mosolyogva.
Gyorsabban elkezdtünk menni, hogy minnél hamarabb végezzünk, és mehessünk a kisöcsénkért.10 perc alatt oda értünk a Plázába, és elkezdtünk ruhákat, cipőket felpróbálni. Néztünk hozzá való táskát, kiegészítőket is.Valami elegánsabb ruhákat kerestünk, mivel nemsokára lesz egy bál.
Én ezt a ruha összeállítást választottam:

Jenni pedig ezt:
Gyönyörű szépek ezek a ruhák.! Na mostmár indulunk Alexért. Remélem innen nincs nagyon messze a bölcsöde, mert nem sok kedvem van sétálni.Amint kimentünk a plázából ott voltak Ők. Alig hittünk a szemünknek. Mit keresnek itt? Vajon a barátnőikkel vannak? Vagy haverjaikkal? Nem tudtuk. De inkább szó nélkül elsétáltunk mellettük.
-Hé Jess és Jenni.-kiáltott valaki utánunk.- Várjatok meg minket.
Jennire néztem, és láttam a tekintetéből, hogy meg akar állni, így meg álltunk. És akkor láttuk, hogy Zayn és Louis fut utánunk. Vajon mit akarnak? Mikor végre utol értek, és kilihegték magukat akkor mondtam:
-Sziasztok, fiúk. Miben segíthetünk?
-Hát..-kezdett bele Zayn.- Csak beszélgetni szerettünk volna.
-Mi az, hogy beszélgetni szerettetek volna?-szólalt meg dühösen Jenni.- Miután csak úgy otthagytatok ma a Starbucksban?
-Ne haragudj szépség, de lemezfelvételre kellett mennünk, idő pontra voltunk.-szólt Louis.
-Hát oké...-mondtam
-És merre mentek?-kérdezte Zayn.
-Az öcsénkért megyünk a bölcsibe, de innen elég messze van szóval sietnünk kell.-feleltem.
-Értem. Talán elvihetnénk a bölcsihez, utána meg haza vinnénk titeket, beszélgetnénk egy kicsit, ha nektek is megfelel?!-monta Louis.
-Remek ötlet, akkor mennyünk.-Válaszolt hirtelen Jenni.
Aztán elmentünk négyen Alexért, Jenni és Louis ment be érte, míg én a csodálatos Zaynnel maradtam a kocsiban. Éreztem az illatát, annyira jó illata volt. Nagy volt a csend, mire megszólal:
-És Jess..
-Igen?
-Van barátod?-kérdezte elpirulva.
-Sajnos, nincs.
-Értem.
Láttam azt a boldogságot az arcán. Lehet, hogy tetszem neki?
-És mivel foglalkozol?-kérdezte.
-Hát, modell vagyok 2 éve, de szeretek szörfözni is.
-Az jó. Látszik rajtad, hogy modell vagy. Ezért voltál nekem ennyire ismerős.
-És te mivel foglalkozol?
-Hát énekes vagyok. Egy öt tagú fiúbandában játszok, a neve One Direction. Louis is a tagja. Meg még Harry Styles, Liam Payne és Niall Horan.
-Na ne. Ez most komoly? 
-Igen, komoly.
Alig fejezte be Zayn a mondatát, már itt volt Jenni és Louis Alexal.
Beültek a kocsiba és haza mentünk. Annyira boldog vagyok. Azt hiszem megszerettem Zaynt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Elkészült a második rész is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése